«myKEPlive»: Ξεκίνησε η νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών με βιντεοκλήση στο ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου. Ο Δήμος Διονύσου είναι ανάμεσα στους πρώτους 38 Δήμους που συμμετέχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα




Ξεκίνησε εδώ και λίγες ημέρες η πρωτοποριακή εφαρμογή «myKEPlive» στην οποία συμμετέχει και ο Δήμος Διονύσου, δίνοντας τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται από υπαλλήλους του ΚΕΠ Αγίου Στεφάνου μέσω τηλεδιάσκεψης χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία.

Σημειώνεται ότι ο Δήμος Διονύσου ήταν από τους πρώτους Δήμους σε όλη τη χώρα που επελέγη να συμμετέχει στην πρώτη φάση του πιλοτικού προγράμματος «myKEPlive» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας «myKEPlive.gov.gr», οι πολίτες θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους Στις υπηρεσίες περιλαμβάνονται διοικητικές διαδικασίες και διοικητική ενημέρωση που διεκπεραιώνονται από υπαλλήλους των ΚΕΠ, σύμφωνα με 4 θεματικές υπηρεσίες:

1. Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
2. Υπηρεσίες για επιχειρήσεις
3. Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία
4. Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες για τις οποίες οι πολίτες θα εξυπηρετούνται μέσω βιντεοκλήσης, συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών δημοτολογίου και ληξιαρχικών πράξεων, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου κ.α.

Η είσοδος στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους κωδικούς του Taxisnet ενώ η ταυτοποίηση του αιτούντος θα πραγματοποιείται από τον υπάλληλο του ΚΕΠ, με την επίδειξη των απαραίτητων εγγράφων στην κάμερα.

Τα ραντεβού προγραμματίζονται με βάση μία από τις προαναφερόμενες τέσσερις θεματικές ενότητες παρεχόμενων υπηρεσιών. Ο χρόνος βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία θα είναι αυξημένος, ενώ παρέχεται διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες με προβλήματα ακοής. Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα.

Ο Δήμαρχος Διονύσου Γιάννης Καλαφατέλης έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Τόσο εγώ προσωπικά όσο και οι συνεργάτες μου πιστεύουμε στο “myKEPlive” αλλά και σε κάθε άλλη εφαρμογή που επιφέρει καινοτομία και τεχνολογική πρόοδο. Μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας που εξασφαλίζει την εξ’αποστάσεως εξυπηρέτηση, βελτιώνουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες εξυπηρέτησης προς τους πολίτες και καταπολεμούμε το συνωστισμό και τη γραφειοκρατία. Ο Δήμος Διονύσου ετοιμάζει κι άλλες δράσεις προς αυτή την κατεύθυνση, με γνώμονα την μετάβαση των υπηρεσιών του Δήμου στην ψηφιακή εποχή».

Ακολουθεί χρήσιμο ενημερωτικό υλικό αναφορικά με την εφαρμογή «myKEPlive».