

Η Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Διονύσου ενημερώνει τους δημότες ότι, κατά τη διάρκεια της επερχόμενης αργίας, παρακαλούνται να μην εναποθέτουν οικιακά απορρίμματα στους κάδους. Η προσωρινή αποφυγή εναπόθεσης είναι απαραίτητη, ώστε να αποφευχθεί η συσσώρευση σκουπιδιών και η δημιουργία δυσάρεστων συνθηκών για τους κατοίκους και το περιβάλλον.
Η εναπόθεση οικιακών απορριμμάτων θα μπορεί να πραγματοποιηθεί εκ νέου από το Σάββατο 16 Αυγούστου.
Επιπλέον, υπενθυμίζεται στους δημότες ότι:
Κλαδέματα και κηπαία δεν πρέπει να απορρίπτονται χωρίς προηγούμενη επικοινωνία με την Υπηρεσία Καθαριότητας ( 6930 074 751).
Η συλλογή κηπαίων και ογκωδών αντικειμένων πραγματοποιείται κατόπιν ραντεβού, ώστε να διασφαλίζεται η καθαριότητα και η ασφάλεια στον Δήμο μας.
Η συνεργασία όλων μας είναι απαραίτητη για να διατηρήσουμε το περιβάλλον μας καθαρό και την πόλη μας όμορφη.